LEVERING


Hvor er pakken min?

Du kan logge inn for å se status på din bestilling. Hvis du ikke har registrert deg, men har lagt inn en bestilling: registrer deg med samme mail som bestillingen ble gjennomført med, deretter trykk på linken under. 

Ordrehistorikk

  • Mottatt - ikke sendt: Ordren er registrert hos oss, og sendes til lageret fortløpende.
  • Sendt: Ordren er sendt fra lager eller klar til levering hjem, evntuelt henting i butikk (avhengig av fraktstørrelse). Dersom ordren din har denne statusen, men ingen sporingsinfo, venter vi på registrering hos leverandør eller transportør. Sporingsnummer vil normalt gi treff innen 24 timer. Sporingsnummer mottar du også på mail. De minste leveransene vil bli sendt som brevpost. Disse kan ikke spores, det kan derfor oppstå at varen leveres før du mottar status "sendt".

Leveranser levert hjem må normalt hentes innen 2 virkedager etter avtale med transportør. Normalt vil transportøren ringe kjøper før utlevering.

Leveranser til postkontor følger gjeldene regler.

Dersom du vet at det oppstår vanskeligheter med å motta varen hjemme, oppfordrer vi som et alternativ til å få varene transportert til f.eks egen bedrift/arbeidsplass etc for raskere leveranse.


 

Øvrige frakttjenester (på prisforespørsel):

  • Omadressering av leveranseadresse etter at varen er avsendt vil/kan påløpe ekstragebyr.
  • Ekspressleveranse (kontakt oss pr mail/tlf) må avtales nærmere.
  • Kranleveranse (Bil m/kran).

Har du ikke mottatt mail med sporing:

  • Sjekk status på ordren din for å se om produktet er sendt.
  • Sjekk søppelposten, det er mulig at mailen med sporing kan ha havnet her.
  • Sjekk om mailadressen registrert på ordren din stemmer. Hvis feil mailadresse er oppgitt men status på ordre er "Sendt", er pakken din sendt og mest sannsynligvis på god vei til deg. 

Jeg ønsker å endre eller kansellere min ordre. Er dette mulig?

Etter at du har bestilt er det i noen tilfeller ikke mulig å endre eller kansellere din bestilling dersom varen er under pakking og levering, men ta kontakt så finner vi ut av det. Har du derimot fått en sendingsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Du kan selvsagt angre kjøpet ved å sende i retur og bytte eller bestille på nytt.

Slik gjør du:

1. Kontakt vår kundeservice dersom du vil endre din ordre. Vi har mulighet til å gjøre endringer frem til varen er pakket hos leverandør.

2. Dersom varen allerede er sendt ut kan du bruke angrerettskjemaet som du fikk i ordrebekreftelsen.

3. Ta alltid kontakt med kunderservice før varen returneres.

 

Vis priser inkl./ekskl. mva

Produsenter

Facebook

Følg oss på Facebook

Få siste nytt rett i Facebook-feeden din.

 

Noe du ikke finner?

Nettbutikken inneholder per i dag kun et lite utvalg av vårt sortiment. Finner du ikke produktet du leter etter, ta kontakt med oss her eller via chatten på Facebook.
 

post@byggventilasjon.no


Tlf: 97 03 24 15